Åska

Hej på er!

Denna dag har det ös regnat verkligen och blixtrat och åskat så in i helvete! gick inte att höra va dom sa när vi hade NK redovisning för att det åska så mycket, kul med tanke på att jag är livrädd för åska! och tydligen är det mer eller mindre översvämmingar i hela Andalucien och blixten hade slagit ner i min ena värdbrors barns skola och någonstans precis här för strömmen hade gått här hemma, härligt härligt...  förövrigt så har jag pluggat röven av mig sen jag kom hem idag, internationell ekonomi hela dagen borde pluggat organisation och ledarskap, nk, m.m. m.m. men tyvärr finns det inte tillräckligt med timmar på ett dygn...
Men en liten rolig sak idag var att när jag kom hem kom min värdmamma in med mina jenas i mitt rum som hon hade lagat och så frågade hon om det va bra o så och sen frågade hon om byxorna passade mig o så sa jag jaa men att dom är lite stora o då blev det ett himla liv, jag måste äta mer för jeansen va ju jättesmå o det va ju inte bra utan jag va alldeles för smal o allt va det va så efter att hon och min värdpappa hade handlat ikväll och vi hade fått mat kom hon och gav mig och ellinor en chockladkaka :P spanjorer, spanjorer...

Annars så är det faktiskt planerat en hel del roligheter, det brukar det inte vara med tanke på att skit skolan tar upp all tid! men imorgon är vi några som ska äta gott o ha lite mysigt, fredag ska vi o köpa julklappar sen på kvällen antingen festa i Malaga eller se premiären av NÄST SISTA TWILIGHT!!!!!!!!!!!! lördag blir det antingen festa i malaga om vi inte gör det på fredagen eller se twilight vi har inte bestämt än vilken dag vi ska göra vad! men det ser lovande ut :D
men nu ska jag duscha sen sova!  Eller jag ska nog vänta med o duscha tills min perversa granne som sitter i sitt fönster och kollar hela tiden har gått och lagt sig så vi slipper några onödiga pinsamma saker igen!
men vi hörs imorgon :)




lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0