27

Hej på er!

Denna dag har varit lång, började med idrott på stranden imorse och denna gång sprang vi på stranden i vattenbrynet i soluppgången, inte helt fel om man säger så! sen psykologi sen spanska där det va två stycken från ett universitet i Madrid o föreläste, de va kul! Sen klassråd som chris redan så fint har berätta om och sen hade vi ingen matte o inget estetisk verksamhet så vi pluggade lite annat smått o gott då ist sen traskade jag mig hem åt och nu sitter jag här och helt seriöst håller på att frysa ihjäl! Elementet som jag nu har fått står med full värme mot mig o jag har fullt med kläder på mig o dricker te och ändå är det kallt som bara den, dessa spanska hus asså...
Men nu ska jag ta och duscha och sedan sova för imorgon blir det teater i Malaga med spanska gruppen och sedan förhoppningsvis julshopping! :)
Men vi hörs imorgon :)



Kommentarer
Postat av: P

snygg tjej :)

2011-11-26 @ 13:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0