23

Här va ett tag sen man skrev! Men har nu fått klagomål så då är det väll kanske dags att uppdatera igen!
I söndags va 1:a advent och det firade jag och chris genom att ligga på stranden och sola, inte varje första advent man gör det! Men annars har det inte hänt så mycket och just nu är det helt sjukt mycket i skolan, denna vecka 2 redovisningar, 2 prov och 500 läxor sen veckan efter vi har varit i Barcelona är det ännu värre, 3 prov 1 gigantisk inlämmning m.m m.m men det är bara hålla ut för nästa vecka drar vi till BARCELONA och sen om 23 dagar sitter jag vid denna tid hemma med min älskade familj! Landar nämligen redan kl 10 på morgonen den 22, dock i göteborg men min älskade pappa har tagit ledigt och kommer och möter mig på flygplatsen så jag slipper åka buss från Göteborg :) så nu är det bara tänka positivt för snart är man hemma!! :D
Men nu är det dags att plugga religion eftersom vi har prov i det imorgon! Så vi hörs :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0