"with a smile on my face, I´m a girl in love..."

Sådär jaa nu har jag börjat skriva om min jävla hemtenta som försvann med datorn! inte så kul kanske, men så är det!
Imorse var jag iaf hos tandläkaren, fy fan, går ALDRIG dit själv igen... Sen va det juh bara att gå till skolan och när man kommer dit är det total KAOS! 10 st datorer hade blivit stulna, helt sjukt! Vilken/ Vilka jävla idiot/idioter gör nått sånt?! Men sen hade vi iaf en plågsam lång svenska lektion, sen gick jag och Emma hem från skolan :) Skulle de inte blåst skulle det varit sjukt skönt :)
Nu sitter jag här och väntar på att big brother ska börja :D och tjurar lite över hemtentan!
vi hörs sen :) pusss




lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0