"I can't believe how things can change so fast.."

Hallo hallo!
Fy fan vilket fint väder idag!! :O helt sjukt!
Och denna dag var väldigt onödigt att jag ens gick till skolan! jag va redan klar med mina uppgifter i Geografin så jag satt och stirrade rakt ut på det vackra vädret i 2 timmar ist! Sen var det bara att gå ner i källaren och fixa inför mässan, as kul och as taggade! :D  Imorgon ska vi fixa tröjorna så då kan jag visa er våran dresscode för Torsdagen! :)
Men efter vi fixat det där idag så träffade jag Maja en stund och "planerade" en rolig sak :)
Men nu kom pappa hem med en vaniljsemla till mig (hatar dom vanliga semlorna...) så nu ska vi äta det :D
Men ni ska få se lite bilder från ännu en rolig dag med hela gänget!
lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0