"Down too many times before..."

Fy fan va trött jag är på den här staden, det här folket, den här vardagen som ser likadan ut varje dag, varje vecka!
Vill bara göra nått, flytta, resa eller vad som helst! ¨
fast vill jag verkligen det? vill jag lämna mina underbara vänner, min fina kärlek?
Så mycket frågor som snurrar i huvudet! Så mycket som händer, fast ändå inte. Egentligen vet jag nog precis vad jag vill, men jag vet också att hur jag än gör kommer det antagligen vara jag som står där i slutet ledsen.  
Ni tycker kanske jag är jättekonstig nu, det här kom från ingenstans, men det kanske finns någon som känner igen sig lite!
detta inlägg skulle kunna bli hur långt som helst men det orkar nog ingen läsa så vi slutar där!




lina.

Kommentarer
Postat av: jossan

puss hjärtat <3

2011-03-16 @ 19:24:13
URL: http://jossssaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0