Svar

Jag fick en kommentar om vart jag jobbar, så det har jag tänkt att berätta för er nu!
Jag är anställd på Max hamburger restaurang i Tornby, Linköping :) Där jobbar jag extra när dom behöver eller när jag har skrivit in mig i ett schema att jag vill jobba. Jag har varit anställd där sen April 2010 och det är ett stressigt jobb med mycket press, men det är det värt! för det är samtidigt sjukt roligt och givande! :) man träffar så många härliga människor och jobbar tsm med ett gäng underbara personer som man alltid har kul och skrattar tsm med och man blir som en enda stor familj! :) Man lär sig också många bra saker som är bra att ha i framtiden!
Jag jobbar även på Sagateatern några månader när den årliga nyårsrevyn spelas på vintern, det har jag gjort sen 3 år tillbaka! Det är också ett väldigt roligt jobb men väldigt stressigt då jag står i cafét i pauserna och i garderoben när in och utsläppen är. På teatern är det samma sak, vi är som en familj och vi har alltid jättekul tillsammans, alla skojar och skrattar tillsammans :) Man kan aldrig vara på dåligt humör när man är där man blir alltid glad när man träffar detta folk! :)
lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0