"So it's up to you now.."

Hej!
Förlåt att jag inte har uppdaterat tidigare! Men idag höll jag på att komma försent (som vanligt) även fast jag va ca 50 meter från skolan. Så jag sprang upp för alla 5000000 trappor och kom precis när Dragan skulle stänga dörren, snacka om flyt! för jag behöver verkligen inte mer frånvaro, fick juh mer än 1 timma i måndags och sen har jag juh varit ledig 2 dagar, inte bra alls. Men som sagt hade vi matte hela förmiddagen och sen engelska prov, USCH! fan va illa det gick... (tror jag). 
Sen blev det att åka till stallet direkt när jag kom hem och nu sitter jag här! :)
Ont har jag också och är rätt trött! så idag blir det ingen sen kväll. Och imorgonkväll kommer älskade Maja hit! :D underbart!
Nått som är mindre underbart var att Bella slutade idag :/ Bella var våran mentor och lärare i Fek och Engelska i 1:an och vi som läser spanska steg 4 hade henne i det nu i 2:an! inte kul alls!!!!!! Vem fan ska stå ut med Mig, Emma, Michelle och Josse i spanskan? Det är ingen som kommer göra det!! kommer gå skit nu... Och Såklart började jag tjuta när hon kom in och sa hejdå när vi hade prov! För jag såg att hon va påväg och börja gråta, då börja jag gråta och så smittade det av sig till andra! :P Hatar att säga hejdå.. Men hon har iaf lovat att komma tillbaka när vi tar studenten så det hoppas vi på!
Shit vilket långt inlägg! aja det är inte ofta det händer, så läs och va glada!


Snygg fredags outfit!
lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0