"Or Am I a fool"

God kväll!
Paniken imorse när det första ens engelska lärare säger att vi har prov imorgon! det hade juh jag glömt bort TOTALT om jag ska vara ärlig. Så idag har jag pluggat skiten av mig på Britisk historia! har pluggat nästan hela dagen i skolan och har nu suttit sen jag kom hem för 1 och ½ timma sen! Usch och fy..
Annars har väll dagen varit helt okej :D, haft rätt ont men det är bara härda, för nu ska det juh bara bli bättre enligt läkaren och dom.
Måste fortsätta plugga nu! vi hörs imorgon om jag har överlevt provet! 
Kommer inte uppdatera förens på eftermiddagen/kvällen för datorn behövs inte i skolan imorgon :)
Puss!
HAHAHA, Ingen som fattar förutom 2!
Kan ni lista ut? ;)
lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0