" Love is on fire A burning heart... "

Nu finns det enbart ett ord som kan beskriva mitt tillstånd: SLITEN!
fy i helvete. fest i Åtvid igår, hann inte blogga när jag kom hem, det blev lite stressigt! men det var super kul i åtvid! :) men som vanligt så springer klockan iväg och helt plötsligt var det typ morgon så alla gick och la sig, sen ringde klockan typ 30 min efter man hade somnat, så då var det bara gå upp och åka och jobba! så min nattsömn har varit 30 min, sen jobbat 3 timmar, ni kan tänka er hur jag mår och ser ut för tillfället! Men äsch, nu är det bara hoppa in i duschen och tagga till igen! Man lever fan bara en gång ;)
Gårdagens smink och äckligt hår, fräsch!
Men här har ni iaf en bild på ett utav mina inköp på Uf mässan, en ear cuff! :)
lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0