" Jag hatar att jag älskar dig.."

Jag och Sara var ute och gick nyss och då kände jag hur jävla mycket jag verkligen längtar till värmen och allt som kommer med sommaren! helvetes bajs Sverige!
En till ledsam grej var att jag lämnade in min dator idag, så nu ska dom skicka min älskling till Polen :( hur ska detta sluta!
Men en bra sak med denna dag var iaf att jag fick MVG i slutbetyg i historia :D!!!!!!!! Hur glad som helst!
Men jag har hittat massor fina sommarbilder/spanienbilder från 2010 nu när man inte har sin egna dator längre, så tänkte bjuda på dom innan jag går och lägger mig! :)




Min födelsedag då det var helt seriöst 60 grader och alla stog i underkläder eller låg i skuggan!


Spanienbilder nu!


HAHAHAHA, lågstadiediscot!













lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0