"I thought someday that you could change, But all you brought me was a heart full of pain.."

Hej på er! :)

Min dag började bra, jag höll inte ens på att missa bussen imorse, jag behövde inte ens gå fort eller springa :O JAG VA I TID!!!
Once in a lifetime, typ...
Sen har det varit söta vänner och hälsat på, det uppskattas alltid! :) Sen eftersom jag har tystnadsplikt kan jag juh inte berätta vad som händer på praktiken men det var en händelserik dag idag :D Och sen ska jag få jobba på lördag, det ska bli spännande! :)
Var även och försökte hämta min dator idag (skulle gjort det igår, jag vet. men när jag kom fram till skolan såg jag att jag glömt mitt kort, SMART) men va han där eller? NAAAAE. jäkla skit.
Nae ska gå nu, adios


Det här halsbandet har jag fått många komplimanger för nu, hela bussresan igår satt en dam och gav mig komplimanger för halsbandet och idag på praktiken har det kommit fram flera stycken! sånt uppskattas ALLTID! :)


lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0