"Försöka glömma är ingen idé..."

Hejsan! :D

idag har jag en sjuk träningsvärk i benen, verkligen underbart!
Höll på att bli sittandes själv och äta lunch på stan (MOBBOFFEEEEER!!) med tanke på att jag inte hade med mig någon mat till praktiken och ingen kunde äta med mig, men då kommer min räddare i nöden, Josefine Öder! och frågar om jag vill äta med dom, och det tackade man juh inte nej till! :D Annars har min dag sett likadan ut som alla andra typ :)
Men imorgon efter praktiken ska jag först gymma och sen gå på ett yoga pass, där kan man juh undra igen hur jag tänkte, men det ska juh också bli spännande att se!
Men nu måste jag kila och se big brother :D puss hej!


KÖTTTBULLLLEE

lina.


Kommentarer
Postat av: jossan

REN slump ju! :D vääääärt iaf :D hade tyckt synd om dig annars :( ;) puss <3

2011-03-29 @ 20:17:04
URL: http://jossssaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0