"När du gick förbi, Följde efter förtrollad"

hej på er!

 Nu va det väldigt länge sedan jag skrev här men nu sitter iaf Jag,Emma,Magda och Josse hos Mathilda och har precis ätit tacos! Våra dagar består av sol och bad och igårkväll va vi uppe och spela ett charader spel till kl 4 på morgonen, så idag har vi alla varit lite slitna tror jag. Men imorgon flyttar vi ut härifrån men det dröjer inte länge tills vi ses igen :) för på söndag fyller juh jag år! så vi hinner juh inte sakna varann för mycket (a) Men nu vankas det sällskapsspel tror jag (fan vi börjar bli gamla...), igår va vi vakna till kl 4 på morgonen så vi får väll se vad det blir idag!
Men vi hörs imorgon när jag har kommit hem då får ni en bildbomb från dessa dagar :)



lina.

Kommentarer
Postat av: cilla

hej, bra blogg Liina, rubriken ? har du sett någon snygging? berätta!!

2011-07-01 @ 10:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0