"You better prove, that my Faith is justified.."

Förlåt mig att jag inte blogga innan jag åkte! men det blev ändrade planer, istället för ikano åkte vi till Norrköping :)
Och jag övningskörde pappas nya bil dit, han har automat och jag är van vid att växla så ni kan nog tänka er hur det gick ;) Och när vi har kommit halvvägs börjar det ösregna och då säger min kära far:
- Det är nått fel på däcken bara så du vet det, för när det blir blött på vägen så får man vattenplaning direkt när man kör 120!
Tack för informationen lixsom! snacka om att jag va rädd resten av vägen!
Men vi klarade oss så nu är vi hemma och alla lever! :)¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨63 (Dior la sig på tangenbordet, som vanligt!)
Men nu ska ajg gå ut och hjälpa till med maten! men först ska ni få lite bilder på va jag har köpt :)
puss


Virkat linne - Cubus


Halsband - Gina Tricot


Påtok förstora shorts (men nu ska jag ta fram mina sykunskaper!) - Gina Tricot (REA)


Örhängen - Gina Tricot (REA)


lina.

Kommentarer
Postat av: Joanna

Hej!
Du vill inte sälja ditt virkade linne från cubus?
Mvh Joanna : )

Svar: Hej johanna!
åh så synd, jag gav bort det till myrorna i linköping bara för 1 vecka sen, bor du i närheten kan du ju kika in där! :)

MvH
Lina
lina

2012-06-23 @ 11:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0