"det skulle bli för tomt om ingen fanns där, som värmde mig i natten..."

Sådär jaaa!

hemma igen :) Asså underbara älskade vänner! Ett leende har man alltid på läpparna när man träffar er, och ut och gå som egentligen inte är jättekul, blir hur roligt som helst tsm med er!
Kalla oss tröga, sjuka i huvet, knäppa och allt möjligt, men vi har fan kul tsm och det är huvudsaken! :)
Det va jag,Josse,Mathilda och Emma som va ute och gick runt max o lite överallt, sen gick vi och satte oss på Magdas altan, tänkte sitta där o se hur länge det tog tills någon i hennes familj märkte att vi va där, kan säga att dom märkte innan vi ens hann sätta oss! men aja, vi satt där ett tag och prata med Magda iaf och sen begav vi oss hemmåt :)
Och nu som vanligt, ska jag börja städa mitt rum! fråga mig inte varför jag alltid gör det på natten! men vi hörs imorgon innan midsommarfirandet drar igång! :)



Kommer säkert bli dödad för dom här bilderna...


Bad hair day


lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0