"So sweet so beautiful..."

God morgon(?) på er!

Igår hade juh min syster som sagt var konfirmation, så det va vi på först och sedan kom all släkt och vänner hit! Men vid ca 10 igår kväll ringer en söt person till mig och säger att jag ska med på fest! trött som ett as, fortfarande full/bakis från tidigare dagar, beger vi oss mot åtvid! Det var väll en helt okej kväll faktiskt :) har lite fina bilder på mobilen som kommer upp sen :)
Men nu är jag så trött så jag vet varken upp eller ner så jag har dragit på mig bikinin så ska gå ut och lägga mig på en solstol och dö nu.

Tänkte bara göra en liten update om hur min kära gräsklippning gick.
Ska jag vara ärlig trodde jag att jag var med i dolda kameran ett tag asså!
20 minuter sitter jag på våran förbannade gräsklippartraktor och försöker få igång den, fick jag det sen då eller? naaae, och efter ca 15 min kunde jag inte hålla mig, jag va så jävla förbannad så jag bröt ut i asgarv, så jaa jag såg nog lite rolig ut!
Så då ist ska jag ta min troga handjagare (tror jag den sortens gräsklippare heter :S) Men ni som har varit hemma hos mig vet hur mycket gräsmatta vi har, så ni kan juh tänka er hur jobbigt det var att springa runt med den! och tror ni inte jag får bensin stopp, absolut! så då måste jag gå och tanka skiten och när jag ska få upp locket till tankdunken så skär jag sönder halva mitt pekfinger och det börjar blöda som fan, och nu kan ni nog tänka er hur jävla sur jag var, men sist men inte minst när jag redan är förbannad så smäller jag dom där förbannade hörselskydden i pannan på mig själv så jag får världens bula.. Aldrig mer klippa gräset kan jag säga! men det är en jävla tur att vi bor som vi gör så ingen såg mig!


Hittade en mycket fin bild på min kära vän som duktigt nog tappade sin mobil UNDER bilen för ca en vecka sen när vi va ute och åkte, smaaaaart! :D säger inte vem det är, men om man säger såhär: det är inte Emma, inte Magda, inte Mathilda och inte jag.... Sen får ni själv gissa vem ;)


lina.

Kommentarer
Postat av: Magda

HAHAHA!!! Fan vad jag saknar er asså <3

2011-06-12 @ 18:54:20
URL: http://mbogren.blogg.se/
Postat av: Josse

Haha vacker ! :D

2011-06-12 @ 19:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0