"Those words, they never go away..."

Hemma igen.. Det blir bara jobbigare och jobbigare för varje gång att åka ifrån mitt paradis.
usch o fy, men nu är jag i Sverige igen, yeey...
Jag tog inga bilder under resan, det va bara min syster som gjorde, så här kommer lite utav hennes bilder!


Älskade umbrella parking (det är där vi har våran bil brevid flygplatsen när vi inte är i Spanien), åker iväg med bilen och allt mitt i natten bara för att hämta några rosor och ge till oss när vi kom, underbara människor!


Habaneras i Torrevieja, vårat närmaste shoppingcenter (för tillfället! för dom håller på och bygger Spaniens näst största eller 3:dje största (eller va fan det va) shoppingcenter i våran lilla stad!! 150 butiker kommer det va, inte bra för plånboken...)
Sara har nästan växt om mig... 2 cm kvar, sen är aset längre än mig! (hon står inte rakt på bilden, därför kanske hon ser lite kortare ut)


Cosmopolitan och mina nyfixade naglar, som inte syns så bra kanske!


Vårat Restaurang, bar och nattklubbs ställe som finns i våran stad!
Jag och Sara står sist i kön och ska köpa sockervadd, random.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0