"There's a fire starting in my heart..."

Ojojoj.. om jag inte dör i förtid av stress och för lite sömn, så vet i fan asså.
jobbade juh på Max till kl 23 igår, kom inte hem förens typ 24, gick och la mig vid 1 halv 2, upp vid kl 9 och iväg och jobba på Gina idag, till kl 20 eftersom vi hade världens jävla rea start, tjena va folk! fullt ös hela dagen alltså. Och imorgon är det bara på't igen, 10-17! (förstå mig inte fel, jag älskar att jobba på Gina!!) men sen så bär det av till Spanien, för några dagars sol, bad och vila och förhoppningsvis kommer jag hem, så inte spanjorerna kidnappar mig, vi får väll seeeeeeeeeee helt enkelt! Nu ska jag packa det sista (eftersom mamma och dom kommer och hämtaar mig direkt på Gina imorgon så hinner inte packa nått mer) sedan ska jag duscha och sova, vi får se om jag hinner med något inlägg imorgon, annars får ni ha det toppenbra mina kära vänner!



PUSSSSS!


lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0