Summerlove...

Tänkte bara skriva och berätta att jag lever! just nu sitter jag ute på altanen i skuggan och det är 30 grader och 27 grader i poolen, man tackar så hjärtligt! och det ser ut som att min kära katt har planer på att dyka i, i poolen (skulle inte förvåna mig om puckot gjorde det) annars då, så har jag jobbat varje dag på gina denhär veckan (förutom torsdag) så jävla skit att det har varit apvarmt då, KUL man har juh gått och svettats som ett litet as!!!! men nu håller vi tummarna att det är sol och fint ett tag till för snart är jag ledig i några dasgar så jag kan få lite färg och pusta ut också :)
Men nu ska jag joina min kära i poolen, puss!


Bäst o göra bilden svart, vit så blek som jag är!


lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0