"Now you're gone..."

Idag mår man som man förtjänar... Fy i helvete, länge sen jag mådde såhär piss dagen efter! Men så ska det va, det tyder bara på att det var en mycket rolig kväll! :) Och som jag sa, när Bp09A kör, kan det bli annat än galet kul! Många ikastningar i poolen, så det blev många klädbyten under kvällen och sminka om sig ett antal gånger! Men god mat, god dricka och ett härligt gäng, så det var inget annat än underbart! :)
Sedan drog vi in till stan och där splittrades alla och så, så vi va några som gick hem till Josse och satte oss och sedan tog jag taxi hem med en jättetrevlig taxichaufför fick nästan åka gratis, det tackar man för! :)
Men nu är det bara att piggna till för jag måste ut och klippa gräset (lycka till Lina), Sedan är det student och sen är det på't igen bara med älskade Maja och ett gäng andra tjejer :)! hejohå.
Vi hörs om jag överlever denna dag, för jag kan fan inte garantera att jag gör det!



P.S. Emma och My om ni ser det här så ska vi ha en C-proc dag/kväll hemma hos mig med poolbad och mys för att fira! :D


lina.

Kommentarer
Postat av: emma

låter superbra!! :D

2011-06-10 @ 21:37:43
Postat av: CHRISCHROOSSIIS

C-PRROOOCC!!!! MOTHERFUUCKER

2011-06-11 @ 11:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0