"I hear the sound of heartbeats That's fading into emptinity..."

gosh va varmt det är!! men jag klagar inte, det är underbart! :)
Idag har jag solat lite och sen fikat med mamma och sara på stan, sen har det inte hänt så mycke!
Och imorgon åker jag och Chris till skolan för att fixa lite hemlisar, hihihihihihiihihihihihi
Så nu måste jag fortsätta fixa det sista så det är klart till imorgon och sedan fick jag ett MYCKET trevligt mejl från mina underbara spanjorer nu som jag måste svara på, hahahha fy fan... Magda och Anna bered er på ett h*lvete när vi åker ner i sommar ;D

nu har jag inte tid mer men tänkte visa en bild på min nya älskling!!


Dock ska man juh ha en annan BH kanske, men pallade ine byta bara för att ta en bild!
Men detta sjukt snygga linne införskaffade jag för bara 99 kr, Kap!


lina.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hahah, har du raggat upp några snyggingar åt oss? ;)

2011-06-06 @ 18:46:00
URL: http://ahagve.blogg.se/
Postat av: m

I´m ready!

2011-06-09 @ 15:43:31
URL: http://mbogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0