"How every single promise I'll keep..."

Nu är det nog dags att gå och lägga sig, är nått sjukt trött asså!
Men mina älskade vänner tittade förbi nu på kvällen, så kollade vi på trassel och snackade lite skit, precis som det ska va! :)
Imorgon blir det nog ikano en sväng, sen kanske träna(??????), jag vet jag är själv chockad, det va juh lixsom ett tag sen nu, men ska man flytta till Spanien och synas på playan typ varje dag är det nog dags att börja nu!
Men vi hörs väll imrgon innan jag åker till ikano eller så :) God natt på er!


Chocken när båda tar av sig regnkläderna och upptäcker att dom har EXAKT likadana kläder på sig :P söta!


Va tvungen att sno denhär bilden från Magda för fan va jag skratta när jag såg den ;)!
Men magda du behöver inte vara ledsen att du inte är med på denna snygga bild, för jag har ett helt lager av sådana på dig.... :)



lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0