"But I might drink a little bit more than I should tonight"

God dag på er och glad jävla midsommar!
Håller på att göra mig iordning för att spendera min kväll med trevligt folk!
hade bestämt mig och allt va jag skulle ha på mig, sedan tar jag en jordgubbe och ska äta, men istället hamnar aset i mitt knä!!! så bara att tänka om, fan va jag hatar sånt här asså.
Inte nog med att jag hatar sånna här högtider utan allt måste gå emot mig också!
Den här förbannade skit datorn dog nu också!!!! och sparades mitt inlägg som jag skrivt? NEEEEJ!
jag är verkligen förföljd av otur...
Hoppas ni har haft en bättre början på eran midsommar dag! Men nu måste väll jag gå och börja göra mig iordning, IGEN!
Vi hörs :)


Den uttänkta outfiten, men nejnej.
Fick bli en spegelbild också (det är inte mitt rum ni ser i bakgrunden utan det är saras FINA), för syster hade visst tagit med sig stativet.


lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0