"Anytime you whisper my name, you'll see..."

Kan inte beskriva min lycka med ord!
Finns inget som får mig att tveka, eller joo en sak.. eller kanske inte, eller kanske visst det, det beror sig på.. Men aja det kommer jag nog aldrig veta, men detta är min chans, the one and only antagligen och även fast en person har lyckats förstöra min lycka (Inte första gången det händer) så kan nog fan inget stoppa mig nu!
Utan Lina Svedberg kommer att flytta till Spanien i September med sin kära vän Chris! :D
Nu ska jag bara tacka jaa och sedan skicka in alla miljoner papper och hej o hå! men fan va kul detta kommer bli :D jag har nog inte riktigt insett än att detta händer, jag behöver nog ett nyp i armen!
Men ni får inte förstå mig fel, jag kommer Sakna alla er mina vänner, så in i bomben kommer säkert tjuta som en gris! :(

Nae jag måste nog gå nu och lugna ner mig ett tag, puss på er så länge! :)


Att det alltid ska se ut som jag snusar på bild, charmigt.

lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0