"when everything was at it's worst you came and turned upside down on my life"

Biljett bokad nu, men denna gång är det ingen tur & retur resa utan en enkelbiljett ner till Malaga (Fuengirola) i höst!! så det kan gå ni.
Jag är livrädd.. men det är tur att jag har min fina lilla vän Chris med mig annars skulle jag nog skita ner mig totalt.
Annars så har jag jobbat idag och sedan bara tagit det lugnt! (tack gode gud) Maja och jag hade lite planer på att gå ut men båda är så sjukt jävla trötta så vi tar det någon annan dag!
Men nu ska väll jag gå och laga nått o äta, har inte ätit riktig mat sen mamma och dom åkte. Känns så meningslöst att laga mat till sig själv, men men. Vi hörs :)


söööööt Chris och Josse med för den delen ;D

lina.

Kommentarer
Postat av: Anonym

MEEEN FINT LIINNAA!! YEEEJJJ ! hoppas samma plan som mitt?

vi kommer ha det bäst och ta hand om varandra!

puusisiiiluussii! ( och reta alla i sverige , mest emma, michelle, josse och my ) höhöhöhö !

2011-07-09 @ 23:09:45
Postat av: josse

amen fyfan brudar. bara drar! väldigt fin bild du slängde med lina :o

2011-07-10 @ 01:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0