"Since the day I saw you, I have gone with a smile on my lips"

God dagens!
Har inte så mycket att berätta här! Denna vecka kommer jag ha jobbat 6 av 7 dagar + att jag har jobbat två nätter. Det är juh fint!
För det blev inte bara Gina i onsdags och imorgon utan idag behövde dom hjälp ute på ikano så det va bara att hoppa in där och sedan behövde dom hjälp på lördag också ute på ikano, så nu hittar ni mig inte bara på Gina inne i stan utan nu är det ikano också :)
Blivit lämnad ensam har jag juh också! från och med igår och 3 veckor framåt, Tack min älskade familj!!!
Hatar att vara själv här hemma.
Men nu måste jag nog sova för jag är rätt så jävla as trött och imorgon är det jobb från 11-18 inne i stan!



lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0