"Whenever you knock me down, I will not stay on the ground"

hej!

Nu va det väldigt längesen jag skrev, men mitt liv går i 110 just nu! och jag har fortfarande inte blivit frisk och denna vecka och nästa jobbar jag juh som sagt va på gina varje dag (stängning) nästan och idag kan jag säga var en jävligt händelserik dag, får juh inte berätta men lite smått kalabalik va det vill jag lova.
Men imorgon blir ännu en dag fylld av saker:
kl 7 - Körlektion
kl 11 - träffa matilda(,Magda och Anna?)
kl 13 - körlektion igen
kl 15 - Jobb
kl 20 - träffa Maaaaajaaaaa :)

så ser ni en som ser ut som ett spöke så kan ni juh va lugna för det är nog bara jag!



Ett meddelande till er min kära familj, KOM HEM FÖR I HELVETE!!
Jag saknar er, det här är inte kul...

lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0