Svar

hej på er!

Nu har jag fått flera, flera frågor om mina rubriker. Men anledningen till att jag inte har svarat är att det är meningen att man inte riktigt ska förstå. Ni som känner mig förstår nog vem/vilka de olika rubrikerna handlar om. Men jag kan säga att det är utdrag ur olika låtar och oftast är de negativa riktad mot någon och dom positiva riktad mot någon annan men ibland tar jag bara en text som jag tycker passar in eller är fin.
Så det får bli ett litet mysterium ett tag till! men är ni tillräckligt smarta kan ni nog lista ut vem de flesta negativa är om genom att gå bak i arkivet och kika.

Men nu måste jag ta mig upp till centrum för att köpa mjölk och sedan ska jag försöka hinna få lite sol på mig ihopp om att bli lite brun igen!
Men om jag hinner hörs vi innan jag beger mig mot stan ikväll :) (kan kanske ha listat ut va som kommer hända ikväll!!!! :D)

♥ lina.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0