"No words is enough"

God kväll! :)

Denna dag har varit lång! Började vid 12 och hade stängning så sluta vid halv 8, har varit så sjukt seg hela dagen men sen dom sista två timmarna när jag och Emelie va själva gick det undan, då städades det förfullt! men nu sitter jag här och väntar på min kära familj som kommer hem ikväll!!!! :D Men hinner inte träffa dom så himla mycket eftersom jag jobbar imorgon igen och sen åker ju jag, Magda, Matilda och Anna på söndag! :D Jag är astaggad nu, så jävlar va kul det kommer bli :D
Men nu måste jag gå och se igenom va jag har packat och sen måste jag försöka få bort en jävla fläck jag fick på min tröja idag på lunchen som jag ska ha med mig till spanien, klantiga jag som vanligt!



lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0