"När sommarn kommer flyr jag över haven"

hej på er!

är galet trött asså, blev en fin kväll igår och ikväll ska jag ut med min lilla sockertopp Maja! en helt okej helg skulle jag säga :)
Skulle åkt till VIS egentligen idag och varit med Chris och Emelie men det sket sig och CHRIS DITT BAJSHUVE det är juh inte jag som är idiot!!!
Nästa vecka börjar allvaret igen, på tisdag börjar en ny vecka på Gina!
Körkortet börjar närma sig också, inte okej asså. Men nu släpper vi det i några timmar , för har suttit med skiten nästan hela dagen idag! Men nu måste jag ta och byta om lite och fixa till mig, så vi hörs när vi hörs :)


Kanske ska byta till någon annan tröja... elllleer?


lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0