"Mina ögonlock är tunga nu, snart drömmer jag om dig"

God kväll!
Jobb hela dagen typ, extremt mycket folk, men det brukar vara många som vill shoppa när det har varit löning!
Och på tal om lön så har jag fått båda mina nu, Max och Gina och det lönar sig att jobba varje dag och hela tiden, så nu jävlar ska jag leva livet i Spanien!!!!! :D Och packat har jag börjat med nu ikväll. Men först va jag tvungen att gå upp på vinden för att hämta den stora väskan, och jag kan säga att det va första och sista gången jag gick upp där när jag är själv, fy i helvete!! det första som händer när jag tar ner stegen är att familjen monster skalbagge ramlar ner framför fötterna på mig, gissa om jag skrek!!!! fy fan, varför ska allt hända när jag är själv? lampan på badrummet har gått sönder nu också och jag vägrar att byta den för då lär jag säkert få en stöt eller nått.. Livet leker verkligen!!!
Igår träffade jag förresten Matilda också och planera inför Spanien, så jävlar va taggad jag blev när vi satt där och prata :D så nu har jag redan lyckats fylla den stora resväskan, inte okej.... men men :D
Nu ska jag forsätta, vi hörs :)

 

lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0