"Love is nature's way of giving a reason to be living"

Sådär, då var man 18 då! Har haft en underbar dag med mycket släkt och vänner här :)
Magda,Josse,Mathilda och Emma kom lite tidigare än alla andra så när dom kom och sjöng alla möjliga grattislåtar som finns stod jag i enbart morgonrock, blev liiiite stressad då kan jag säga ;) Men det va synd att jag inte filmade deras fina uppträdande för jäklar va kul det var!
Men efter detta ramlade en efter en in och det har ätits kakor,tårta,pizza o en jäkla massa!
Och jag orkar inte ta bild på det jag fått
men av Mamma,pappa och Sara fick jag en Dator (första blogg inlägget från denna dator är dethär!), shorts och nagellack.
Av Josse,Magda,Mathilda och Emma fick jag ett Thomas Sabo armband och ett fint kort där de så fint hade skrivit lite roliga saker!
Av Maja och hennes familj fick jag en klocka och en jättefin ring!
och av alla andra fick jag pengar :) så nu är jag en aning rikare!
Men imorgon blir det nog utgång med fina människor om alla pallar o så! :)
Men nu ska jag gå och ta hand om mina gäster som är kvar!
pusss :)


Jag har inte riktigt lärt mig inställningarna på den nya camen!


lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0