La familia!

God kväll!

Min dag har spenderats med Maja på stan, jag införskaffade mig en aprikos klänning till på söndag och en militärgrön bikini, orkar inte ta bild på det! Sedan gick vi och satte oss och åt glass och prata lite :) Sedan skulle vi hämta hennes syster i Ekholmen nu på kvällen, gick sisodär om man säger så, jag va kartläsare, det säger väll allt för er som känner mig!
Fått min lön för Maj och Stipendiumpengarna också, man tackar så hjärtligt kan jag säga iaf för lönen :)
Men idag (lördag) ska jag iaf sola (om det är fint väder), träna, städa och baka o så inför Söndag! det blir perfekt! :)
Vi hörs igen när jag orkar, puss på er


Ge mig sol!


lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0