"It's time to face the facts"

Nu är jag hemma efter en mysig eftermiddag inne i staden med mina vänner!
Jag införskaffade en klänning (den på bilden nedan) och trosor, spännande va.
Men ikväll blir det nog att sova tidigt för jag är skapligt sliten och imorgon verkar det bli äventyr, det enda jag har fått veta är att jag måste va inne i stan vid 9 på kvällen, så jag är väldigt spänd på vad det är för fuffens mina söta vänner har planerat :D men nu ska jag gå och fixa lite, pussss


H&M - 149 kr (egentligen ska det vara ett band på andra axeln men jag har stylat om den lite :P)

lina.

Kommentarer
Postat av: chriissy

höörro lina! tagga ner med shoppingen! tänk på ESPANA!!!!! :D:D:D:D:D::D:D:D:D

2011-07-12 @ 20:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0