" You need to love me for who I am.."

Jösses va många läsare ni har blivit! skit kul att se :D
Nu är jag iaf hemkommen från Maja, efter en trevlig kväll med god mat, så nu har jag nog gått upp 100 kilo eller nått liknande (y)
Dags för mig att sätta igång med engelska boken kanske, eller vad tycker du Emma? ;D
paniiiik...
Har även en jäcla panik inför matteskiten på torsdag, jag kommer behöva psykisk hjälp efter denna vecka, skolan har lyckats ta dö på mig första veckan, dom har verkligen lyckats måste jag säga!
Nu hoppas jag på en sjukt rolig fredagkväll!!!!!
Sen hoppas jag av hela mitt hjärta att resten av helgen blir som jag hoppas!
Nog med snack, engelska boken bara ligger och kollar på mig, hejdåååååå!

ARRRRRRRRG!! den där jävla boken ska vara utläst imorgon, gissa hur många sidor jag har läst?!?!?!?
lina.

Kommentarer
Postat av: emma

ae jag gissar väl på ca 27 + slutet? :o hihihih :D<3

2011-01-12 @ 19:39:45
Postat av: jossan

jag gissar på 0? :D <3

2011-01-12 @ 20:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0