"Where are you now, when nothing going right..."

Förlåt mig! men jag tog mig friheten att ha en bloggfri dag igår, då jag lite akut fick åka upp till stallet och sen va det bara plugg, plugg och åter plugg som stod på schemat! Men denna dag började vid 10 och slutade vid kl 12 i skolan, hur skönt är inte det?! Sedan gick jag och Emma på stan och då letade jag praktikplats, och jag skulle komma tillbaka till ett av ställena imorgon får då var chefen där, HOPPAS! sen körskolan, asbra gick det idag! jag gör framsteg! sedan har jag hunnit med en jävla massa nu på kvällen men orkar inte skriva allt!
Nu ska jag iaf återgå till pluggandet, PUSSSSS!
Min älskade klänning som också satt as bra! kan man bli lyckligare eller? :O
dock ska man nog vara en aniiiing brunare, men aja! sommar nu TACK!
lina.

P.S. hihihiihihi, Sara kan du se vart jag ääääääärrrrrrr? HIHIHIHIHIH D.s

Kommentarer
Postat av: personens rum som du är i!

ojjj undra var du är!!! kanske mitt rum :O

2011-01-18 @ 20:49:39
URL: http://saraasvedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0