"Easy come, easy go, that's just how you live...."

Hej på er!
Förlåt för usel uppdatering, men jag är inte på topp för tillfället. Känns som jag har sagt så rätt länge nu. Men jag förstår inte varför jag fortfarande går och hoppas att mitt liv ska reda ut sig och bli bra igen, för det har gått så länge nu så varför skulle saker och ting bli bra nu? Nee, jag ska sluta hoppas och tro saker, så slipper man bli missnöjd..
Tack för en underbar kväll iaf Josse, Magda och Mathilda! God mat, trevliga människor och mycket skratt!
All kärlek till er mina underbara! (och såklart dig också Emma även fast du inte kunde va med<33333)
Friendship never ends.



Imorgon upp och träna kl halv 10, sedan jobb sedan kommer två underbara flickor hit för film marathon! :)
Så jag borde sova nu, God natt!
lina.

Kommentarer
Postat av: M

Ni är fan mitt liv <3

2011-01-22 @ 17:19:29
URL: http://mbogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0