Comeback

hej mina kära!
var 2 i skolan idag som tyckte att det var dags för mig att uppdatera lite kanske, och ska jag vara ärlig har jag saknat det :)
Aja, skolan började juh iaf idag, redan skoltrött, känner att denna termin kommer bli jobbig! vi byter schema och som det lät idag kommer det bli ett helvete, kuuuuuuuuuuuuul.
men det är bara kolla framåt, sportlov om 6 veckor, sen påsklov, och mer lediga dagar!
denna vecka kommer iaf torsdag bli ett helvete för mig, först mattenationella komplettering, sen en STOR historia redovisning och sedan har jag bokat in min första körlektion (köra bil asså) på torsdag eftermiddag, nervöst, men kul! :D
nu ska jag fortsätta plugga som ett svin, somnade nämligen förut när jag gjorde det, sliten tjej? jaaa!
men först ska ni få se några vackra bilder jag hittade på Magda, Josse, Mathilda, Emma och mig! håll er i!
HAHAHA, aja här hade jag iaf långt hår utan löshår ;)
haha, fy fan asså ;) men det var iaf de bilderna jag hittade på oss, det är allt från i början av 7 till 9 ;)
Men jag har sparat det bästa till sist, en bild från 5:an? 6:an?
HAHAHAH
lite skillnad kanske ;)
Men Jag älskar er mina fina vänner!



lina.

Kommentarer
Postat av: Josse

Ååå herregud haha :D <3

2011-01-11 @ 15:56:15
Postat av: th

hahaha vackert;) men den bilden är från när jag fyllde 13 så 6an blir det va? :D



te quiero :)<3

2011-01-11 @ 16:11:58
Postat av: m

gud så vackert ! kärlek till er <3

2011-01-14 @ 21:03:09
URL: http://mbogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0