"Isn't it amazing when a person who once was a stranger, suddenly means the world to you.."

Hej!
tänkte säga god natt nu! då jag ska sätta igång the last song och gråta en skvätt!
och antagligen kommer jag att somna så därför säger jag god natt :)
Imorgon är det jobb och träffa mina fina vänner som står på schemat, blir nog en toppen dag! :)
Först några bilder!
Coctail provning, (då mina föräldrar ska ha ett coctail party här imorgon!!) pappa stod och blanda en efter en och fy fan va äckliga endel va! Josse, Magda, Mathilda & Emma nu vet jag vart jag har fått mina bartender kunskaper ifrån!!!
mycket bättre!
Inget löshår och sliten, så jag tackar för mig!
lina.

Kommentarer
Postat av: Josse

Haha där har vi svaret :D <3

2011-01-15 @ 10:27:47
Postat av: Th

Haha <3

2011-01-15 @ 16:36:16
Postat av: m

haha kommer du ihåg den vi blandade som smakade barr :o <3

2011-01-22 @ 17:22:03
URL: http://mbogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0