"I know I want to be with you..."

Hej! min dag har väll inte varit så spännande, men började iaf med sjukhuset, Operation på G? KUL! sen åkte jag hem och lagade pannkakor, sen till skolan för att gå på coachtiden vilket gick bra :) Dragan var väldigt stolt över mig och Emma :D sen ta bussen med Magda (eller blev att ta bussen själv då jag missade 2 bussar, ovanligt? NEJ!) och träna, först gymmet 1 timma sen pass 1 timma, as usual! min träningsvärk från tidigare dagar kändes idag, mindre nice men vi bygger på med mer träningsvärk det är nice ;) sen nu sitter jag här och äter en macka och ska snart duscha och sova!
Vi hörs imorgon igen :)
Puss!
fräsch tjej efter träning? NAE
lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0