DANGER x2

ALDRIG mer kissies blogg! jag har inte varit inne på den sen det började pratas om att man får virus av att va inne på hennes blogg, och sen går jag in nu, en jävla gång får aj gitne det där jävla förbannade skit viruset eller !!!!??? JOOOO! fan va rädd jag blev när min dator helt plötsligt installerar ett virusprogram utan att jag har gjort något (hann som tur va trycka avbryt) och sen bakgrundsbilden ändrades och det stod att min dator var skadad och DANGER med stora röda bokstäver och sen står det att dom ser exakt va jag gör och vad mina kompisar, familj och allt gör, paniken där!! som tur va räddade en annan blogg situationen då hon har skrivit om hur man får bort viruset, tack gode gud!!
paniken har lagt sig och jag är redo att sova, god natt igen ;)
Rolig pappa, verkligen jätterolig! anar ni hur nära jag var att springa in i den där när jag fick panik och skulle springa och säga till pappa att det var nått fel på min dator?!
Min pappa är verkligen jätterolig ibland.
lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0