"But together, we'll live forever..."

Hej och hååå! Mitt liv går i 110 känns det som nu, men det är bara bra, då har man någonting att göra hela tiden och behöver inte tänka så mycket! Men samtidigt känns det som att ja ginte gör nånting, konstigt det där!
Idag hade vi redovisning av historia arbetet, det gick toppen! (hoppas jag, det kändes bra iaf!) :D Sen spanska, hade bara lust att gå och dö, så sjukt tråkigt, svårt och onödigt alltihop! och sen känns det som att jag håller på att bli förskyld så det gjorde juh inte saken bättre!
Annars så har jag bröjat med en ny diet, som gäller alltid (bortsett från helger och andra "högtider" m.m :P). Testade nämligen mina nya bikinisar (?) härom dagen och inte okej, så nu jävlar!
Ae hörni jag ska duscha och sen sova :O, har varit trött hela dagen och är fortfarande så sjukt trött!

med detta säger jag god natt, :) puss!


lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0