"But I'm gonna love you like I've never been hurt before..."

sådär jaaa, lite gladare. men matteboken ligger fortfarande här och bara väntar på att få förstöra mitt liv.
Men min faster ringde nyss iaf, så det gjorde mig lite gladare! (för er som inte vet, bor min faster och kusin i Nya Zeeland då min faster är gift med en Nya Zeeländare) det är juh inte så ofta man ser eller hör från dom lixsom, men som vanligt tyckte hon att det är dax för mig att lämna detta skit land och åka ner till dom, och faktiskt, jag håller med henne. Jaa vem vet, snart sitter jag säkert där nere! bli inte förvånade.
Det är nog dags för mig att sova snart faktiskt, då matteprovet börjar kl 8 imorgon bitti, det är helt sjukt jävla tidigt!!!
allt för mig nu, god natt på er! så hörs vi imorgon om jag har överlevt matteprovet och min bilkörnings lektion, herregud hur ska denna torsdag sluta..
aja, ciiiiiaoo!
lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0