"Baby, without you, I'm nothing, I'm so lost, hug me..."

snart tar jag mitt pick och pack och flyttar någonstans asså ,lååååååååååååååångt ifrån här!
IG på matten igen då, tack! men jag ska prata med min mattelärare för nu är jag fan förbannad och det kan inte stämma! så jag återkommer med mer information :)
Billektionen gick ASSSSSSS bra :D, min lärare är skit lugn och jättetrevlig, vi körde inne i stan och övade på lite regler och krypkörning :) hon fick bromsa åt mig några gånger då hon tyckte det gick liiiiite för fort, sånt som kan hända ibland! :)
Nu ska jag gå och gråta vidare över mitt matteprov och all annan skit! (har typ tjutit av ilska och för att jag är ledsen för att jag fick ig :P)
Puss hej!
Som vanligt så lägger vi upp en glad bild bara för att visa hur glad jag kan se ut :D
lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0