"And the dreams that you dared to dream, really do come true..."

Veckans fail!

Igår när jag satt på Espresso house med Jossan och Titti, ringer min telefon och det är ett nummer som jag inte känner igen, och jag brukar inte svara när det ringer då, men nu gjorde jag det endå och det var en jävla tur!
För då är det en dam som säger att hon har hittat mina busskort, tbs kortet och Magnusons bilskole kvitto! jag får panik och letar i mina fickor för jag tänkte det kan inte stämma jag har juh det här, men naaae! så alltså har jag tappat det och det måste jag ha gjort i torsdag, bra där Lina Svedberg! jag har ett årskort då jag inte får något av skola och ni som har årskort vet hur jävla dyrt det är! och sen hade jag ett vanligt busskort och så, så det va juh lite pengar där ! fy fan alltså.. men som tur var,var det min "grannar" som hade hittat det och snälla som dom är kom dom hit och lämnade det!
Jag är för borta alltså , men så kan det gå!




lina.

Kommentarer
Postat av: jossan

haha, du kan lyckas ibland ;) tur att det var "rätt" människa som hittade det iaf! :o <3

2011-01-17 @ 16:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0