"Why fighting you? If you're ready to go, away.."

Hej på er!
Hann inte blogga mellan jag va ute och gick och tränade, men nu är jag hemma igen! Det va skönt att träna igen, har juh hamnat lite efter med det! men men, det är lov nu så jag får väll ta tag i det när skolan börjar igen :)
Nu är jag baraq sjukt uttråkad! jag klarar inte av att bara va hemma asså :O, jag har redan bakat en pizza och ätit och nu har jag bakat kakor också! så nu finns det inget kvar att göra, så nu är jag uttråkad igen, funderar på att sova snart för jag verkligen HATAR att vara själv i det här huset när det är mörkt, INTE KUL!
Så vi hörs imorgon :)pusss
Fortfarande träningskläder på mig, så fräschhhhh tjej!
lina.

P.s Jättekul att se hur många ni är som faktiskt kollar in hit varje dag! och idag är det nytt rekord på antalet läsare, Super kul! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0