" Now I know what true love is..."

Hej på er!
Jag vaknade upp med ett strålande humör imorse! :D det händer inte så ofta vill jag lova!
Sedan har dagen rullat på, måndagar är rätt slappa! då vi bara har marknadsföring med Gert hela dagen och sen mentorstid men idag hade jag även prövning i Matte, inte kuuuul!!! håller mina tummar, får inte misslyckas den här gången, då kommer jag tjuta floder! iaf, efter det gick jag och Titti lite på stan och mötte sedan upp Siri för att säga hej då, eftersom hon åker tillbaka imorgon! dock dröjer det inte så länge tills hon kommer tillbaka denna gång! :)
Vill också bara säga att vi har STUDIEDAG imorgon!! det händer inte ofta om man går på Tbs! så skööönt!
men jag ska jobba vid 4(?) så jag får juh inte studiedag helt och hållet men, aja :D
ska kila nu! men först får ni se sakerna jag köpte idag!
Skinnjacka - Bik Bok
Jeans Shorts - Bik Bok
vill använda NUUUU, men sommaren kändes rätt långt borta idag... :/
dessa två var iaf två saker som jag verkligen behövde, men alltid har skjutit på och sen skitit i att köpa, men nu tog jag tag i saken så nu kan jag slänga mina jeansshorts som är storlek 32? 34? och min trasiga skinnjacka! :D
lina.

Kommentarer
Postat av: Josse

Det där tar inte jag heller tag i, borde väl göra innan allt tar slut :P <3

2011-02-08 @ 19:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0