"Whenever you knock me down, I will not stay on the ground.."

Jävla skit dag! börjar med att jag försover mig, missar sedan 2 bussar! sen när man kommer till skolan går allt åt helvete och sen åker Siri tillbaka till spanien imorgon, så sagt hejdå till henne, INTE KUL!! usch och fy asså! Så har inget roligt alls att säga här!
Och imorgon ska jag opereras, YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEY!
Vi hörs om jag överlever denna kväll och morgondagen! puss hej
Jag kan hitta 1 positiv sak denna dag! (förhoppningsvis 2!)
Men den första: VI HAR BESTÄLLT RESA TILL SPANIEN I MAJ!!!!!!!!!
fan va härligt!
lina.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du skriver att du jobbar, men kan du inte berätta vart och så?

2011-02-28 @ 23:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0