"There's something in your voice, Makes my heart beat fast..."

Äntligen klar med historian!!! Vilken lättnad! :)
Så ska snart gå och lägga mig tror jag! även fast jag har haft studiedag idag och knappt varit utanför huset är jag trött, så är väll lika bra att gå och lägga sig för imorgon är det juh som vanligt matte C och engelska som gäller! två mördar lektioner, men det ska nog gå bra ändå! :)
Sen tanken på att det blir lov imorgon gör det lite lättare att orka också! och detta lov ser ut att kunna bli helt fantastiskt! så vi hoppas på det :D
Men vi hörs imorgon vänner :)
Kakan som jag baka! :D är det ingen annan som bryr sig om att man har namnsdag, så får man juh ta saken i egna händer tydligen!
God natt! :)
lina.

Kommentarer
Postat av: siri

hahaha, ta saken i egna händer :D fin kaka!



och grattis på namnsdagen!(a) <3

2011-02-17 @ 23:35:03
URL: http://siristjernfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0